В Україні буде гарантовано надійний зв'язок під час відключень електрики: Федоров поділився подробицями.
Цю інформацію наводить РБК-Україна, посилаючись на повідомлення у Telegram від міністра цифрової трансформації України Михайла Федорова.
"Я мав зустріч з керівництвом компаній "Київстар" та "Водафон", а керівник "Лайфселл" приєднався до нас в онлайн-форматі. Ми обговорили поточний стан мобільного зв'язку, підготовку до осінньо-зимового сезону та можливі відключення електроенергії. Незважаючи на перебої зі світлом, важливо, щоб люди мали змогу викликати швидку допомогу, поліцію або зв'язатися з близькими", - зазначив Федоров.
Він зазначив, що періодичні знеструмлення впливають на роботу мобільних мереж та якість інтернету, оскільки робота базових станцій операторів напряму залежить від електропостачання.
Однак, за словами міністра, оператори почали виконувати нові стандарти від Національного центру оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій (НЦУ). Тому вони активно закуповують та встановлюють генератори, акумуляторні батареї, замінюють комплектуючі телеком-інфраструктури.
"Ми намагаємося зменшити рівень бюрократії, щоб ухвалення рішень відбувалося якомога швидше. Крім того, у парламенті вже подано законопроект, що встановлює відповідальність за невиконання цих рішень," - зазначив Федоров.
Як зазначив міністр, під час зустрічі було розглянуто ключові труднощі, пов'язані з виконанням вимог НЦУ, зокрема регуляторні аспекти, організацію логістики, транспортування генераторів та їх монтаж.
"Ми будемо активно працювати над вирішенням цих питань, розробили стратегічний план дій і обговорили стан комунікаційного забезпечення в прифронтових зонах. Україна постає перед особливими викликами в галузі телекомунікацій, і кожен крок операторів є цінним досвідом для міжнародної спільноти в контексті забезпечення стабільного зв'язку в умовах кризи", - підкреслив голова Міністерства цифрової трансформації.