ПриватБанк відмовив українці у знятті коштів з її картки: що трапилось?


Клієнтка державного ПриватБанку висловила незадоволення через те, що не змогла зняти готівку в банкоматі за межами країни за допомогою картки цього банку. За її словами, термінал постійно відмовлявся виконувати транзакцію, вказуючи на причини безпеки. Водночас, вона зазначила, що її подруга без жодних труднощів користується такою ж карткою для зняття грошей.

Скарга була опублікована на платформі "Мінфін". Відповідно до неї:

"Я не маю можливості знімати гроші за кордоном з цієї картки в банківських терміналах, оскільки транзакцію постійно відхиляють з міркувань безпеки. Я зверталася до служби підтримки з проханням вимкнути цю функцію безпеки, оскільки вона ускладнює використання картки, але мені повідомили, що зробити це, на жаль, не можливо," - йдеться у зверненні.

Одночасно підкреслюється, що з картками інших українських фінансових установ таких труднощів не спостерігалося. "Гроші знімаються без жодних обмежень з точки зору безпеки", – зауважила одна з клієнток.

У самому ПриватБанку на скаргу відреагували. Там зазначили, що його фахівці:

Українці призупинили дію картки ПриватБанку після перевірки своїх документів.

Одночасно, інша клієнтка ПриватБанку висловила невдоволення, зазначивши, що спочатку її рахунок був заблокований, а згодом банк прийняв рішення про розірвання угоди. Згідно з її словами, це трапилося після того, як вона надала всі необхідні документи, що підтверджують джерела її коштів, і отримала запевнення від установи, що до неї немає жодних питань. За її скаргою:

Однак, як вказується в скарзі, незабаром після цього клієнтка отримала повідомлення від ПриватБанку про припинення співпраці. Водночас "банк заблокував доступ до Приват24, і неможливо зробити скріншоти за вересень".

"Не можу зрозуміти, чому це сталося і з яких причин, адже всі матеріали були надані вчасно і у відкритий спосіб. ... Виходить, що документи відповідали вимогам, але, попри це, вирішили завершити співпрацю," - зазначено у скарзі.

У ПриватБанку вже відреагували на цю скаргу. Вони визнали, що на даний момент обслуговування клієнтки є обмеженим, і додали, що:

Як повідомляв OBOZ.UA, раніше один з клієнтів ПриватБанку висловив незадоволення через блокування своїх рахунків після виконання кількох p2p-переказів. Він зазначив, що це сталося після продажу криптовалюти, але покупець "анулював банківський переказ". Важливо підкреслити, що банк не зв’язувався з клієнтом з цього приводу.

Related posts