Компанія "Кернел" реалізувала одне з трьох своїх вантажних суден.
Агропромислова група "Кернел" зменшила чисельність власного вантажного флоту до двох суден, продавши балкер Eneida у квітні 2024 року. Відповідну інформацію містить звіт компанії за 2024 фінансовий рік (липень 2023 року - червень 2024 року).
"У квітні 2024 року, на фоні покращення економічної ситуації в Україні та стабілізації експорту через глибокі води, ми ухвалили рішення про продаж одного з наших балкерів під назвою Eneida, оскільки його роль у наших експортних операціях значно зменшилася. В результаті угоди ми отримали фінансову компенсацію у розмірі $7,4 млн", - зазначено у звіті.
Раніше компанія повідомила про розширення свого вантажного флоту до трьох суден, зокрема, придбала балкер вантажопідйомністю 50 000 тонн у грудні минулого року. Наразі стало відомо, що цим новим судном є балкер Rotterdam Pearl V, а його вартість склала $15,7 млн.
"Кернел" розпочав формувати власний флот вантажних суден у 2023 фінансовому році (липень 2022 року - червень 2023 року). Тоді компанія стала власником балкера Eneida дедвейтом 45 500 тонн і танкера Mavka дедвейтом 13 500 тонн, які планувалося залучити до перевезень зерна й соняшникової олії. Згодом компанія анонсувала розширення власного флоту.
Як заявляє "Кернел", оперування власними суднами дозволяє оптимізувати експортну логістику. "Контролюючи весь ланцюг створення вартості - від елеваторів до залізничних вагонів, портових терміналів і суден, "Кернел" підвищує ефективність і знижує витрати на експортну логістику", - йдеться у звіті.
У фінансовому році 2024 власний флот компанії перевіз 694 тисячі тонн вантажів, серед яких 475 тисяч тонн становили зернові, а 219 тисяч тонн — олія. Судна компанії забезпечували доставки до країн Чорноморського та Середземноморського регіонів.
Бекграунд. Орендоване цього року українською промисловою групою "Інтерпайп" вантажне судно почало обслуговувати два експортні напрямки компанії з Одеського морського порту - до болгарської Варни та грузинського Поті.